Product was successfully added to your shopping cart.
0item(s)

Din indkøbskurv er tom.

Anurid Swarmsnapper

Anurid Swarmsnapper - Judgment

4,95 kr

(Tilgængelig)

  • Anurid Swarmsnapper Anurid Swarmsnapper

Anurid Swarmsnapper - Judgment

85 1 100 0

Vær den første til at bedømme dette produkt

Hurtigt overblik

Creature — Frog Beast
Reach (This creature can block creatures with flying.)
1 Mana Mana : Anurid Swarmsnapper can block an additional creature this turn.

Lagerstatus: Tilgængelig

4,95 kr
4,95 kr

Detaljer

Reach (This creature can block creatures with flying.)
1 Mana Mana : Anurid Swarmsnapper can block an additional creature this turn.

Regler omkring kortet.

702.17
Reach
702.17a
Reach is a static ability.
702.17b
A creature with flying can’t be blocked except by creatures with flying and/or reach. (See rule 509, “Declare Blockers Step,” and rule 702.9, “Flying.”)
702.17c
Multiple instances of reach on the same creature are redundant.

Yderligere information

Kort farve Grøn
Kort type Creature
Konvertert mana pris 3
Serie Judgment
Sjældenhed Uncommen

Tags på produkter

Brug mellemrum til at adskille tags. Brug apostroffer (') til flere ord i ét tag.

  1. Vær den første til at bedømme dette produkt

Indsend din bedømmelse

Giv produktet karakterer *

  1 stjerne 2 stjerner 3 stjerner 4 stjerner 5 stjerner
Pris
Hvor sandsynligt er det at du vil bruge kortet i et deck?
Hvor fedt er kortet rent visuelt?

Mangler du andet?